Wśród różnorakich pomysłów na gadżety reklamowe nadal do najpopularniejszych należą te najprostsze i jednocześnie najtańsze, bo szansa, że będą użytkowane jest z całą pewnością większa niż w przypadku takich wymyślnych gadżetów, które niewiele kto wykorzystuje. Świetny gadżet to taki gadżet, który jest cały czas w użytku i w zasadzie można określić, że to jest wyznacznik dobrego pomysłu. Do najpopularniejszych gadżetów nadal należą breloczki.
Brelok reklamowy to taki uniwersalny gadżet, którego zna w zasadzie każdy. Właściwie każdy z nas miał na pewno albo ma nadal co najmniej 1 dekoracyjny gadżet w postaci breloczka, który jest w ciągłym użyciu. Gadżety najczęściej zamawia się dużymi partiami, bo wtedy są najtańsze. Nie opłaca się zamawiać małej ilości, bo płacimy zbyt bardzo dużo, kiedy natomiast partia jest liczona w tysiącach egzemplarzy, to oszczędności będą największe. Brelok z grawerem jest nieco droższy niż breloczek z nadrukiem albo ze specjalną folią i logo firmy. Niemniej jednak wybierany jest częściej, a to dlatego, że ładnie wygląda i jest taki bardziej ekskluzywny od innych rodzajów breloczków. Warto sprawdzić, jakie gadżety są w ofertach różnorakich firm, żeby się przekonać, czy podejmujemy dobrą decyzję, bo możliwe, że oferta innej firmy będzie bardziej interesująca i więcej na tym zyskamy. Brelok z logo to taki sztandarowy gadżet firmowy. Każda duża firma inwestuje w gadżety, żeby zaskoczyć czymś swoich klientów i kontrahentów. W sytuacji takich zasadniczych zakupów najczęściej w prezencie daje się właśnie breloczki, długopisy czy pendrive, natomiast takie bardziej okazałe gadżety są zarezerwowane dla takich istotniejszych kontrahentów, którzy robią na przykład większe zakupy. Szeregowi klienci najczęściej otrzymują proste i tanie gadżety. Marketing za pomocą gadżetów może się wydawać przestarzała, niemniej jednak wcale taka nie jest. Naprawdę jest to dobra metoda reklamy, którą przez cały czas warto używać, jeśli chce się utrzymywać na wysokim poziomie zainteresowanie swojej grupy targetowanej i budować z nią bardzo dobre relacje.
Warto sprawdzić: pendrive z logo firmy