Kalendarze trójdzielne z logo – co warto wiedzieć?


Marketing i reklama /

Strategie marketingowe firm coraz częściej zawierają innowacyjne metody promowania firmy w oczach klientów a także kontrahentów. Taką metodą bez wątpienia są gadżety reklamowe, czyli funkcjonalne prezenty, które są wręczane w czasie targów branżowych, spotkań biznesowych czy szkoleń pracownikom firmy, klientom, jak też partnerom biznesowym. Pamiętajmy natomiast, że gadżet reklamowy powinien być przede wszystkim wartościowy.

Dlatego nie każdy przedmiot sprawdzi się w tej roli. Natomiast funkcjonalnymi a także praktycznymi gadżetami reklamowymi są biznesowe kalendarze trójdzielne. Są to kalendarze ścienne, które łączą w sobie funkcję informacyjną, jak także marketingową oraz ozdobną.
Kalendarze trójdzielne z logo firmy – na co zwrócić uwagę?
Kalendarze biznesowe dostępne są w różnorakich formatach, jak także w różnych wariantach, które różnią się nie tylko i wyłącznie szatą graficzną,  niemniej jednak również funkcjonalnością. Oprócz kalendarzy ściennych wyróżnia się też kalendarze książkowe, które łączą w sobie funkcję terminarza i notatnika. Dużą popularnością przedsiębiorców cieszą się także kalendarze przeznaczone na biurko, na przykład kalendarze stojące piramidki. Jak się więc okazuje, firmy mają bogaty wybór kalendarzy reklamowych, które zawierają treści promujące firmę. Warto być świadomym, że kalendarz trójdzielny dla firm to praktyczne rozwiązanie, które z powodzeniem może być wykorzystywane do promowania firmy. Kalendarz tego typu odróżnia się specyficznym układam. Górna część, czyli tak zwana główka, to powierzchnia projektowa przeznaczona na umieszczone treści reklamowych, czyli między innymi logotypu firmy. Poniżej znajduje się kalendarium, które stworzone jest z trzech kolejnych miesięcy, z czego miesiąc aktualny znajduje się w środku. Zaś na samym dole znajduje się tak zwana stopka, czy jej miejscu przewidziane na dane teleadresowe firmy. Jest to układ czytelny, jak także dający bardzo duże sposobów personalizacji. Przy tym, powierzchnia projektowa przeznaczona na przekaz marketingowy jest znaczna, pozwala na dokładne zademonstrowanie w głównej mierze oferty przedsiębiorstwa. Nie jest więc zaskoczeniem, że kalendarze trójdzielne ze zdjęciami nawiązującymi do działalności firmy stanowią skuteczne narzędzie marketingu bezpośredniego.

Sprawdź tutaj: www.iveno.pl/kalendarze-trojdzielne