O ile piszesz posty na bloga od miesięcy i nie widzisz żadnego wpływu na ruch na stronie i liczbę potencjalnych klientów, chyba jesteś coraz bardziej sfrustrowany. Możesz nawet być gotowy, aby się poddać i rzucić wszystko, myśląc, że reklama treści zwyczajnie nie funkcjonuje. Zanim jednak porzucisz nadzieję i zrezygnujesz z pisania postów na blogu, pozwól, że przedstawię Ci kilka wskazówek, które Ci w tym pomogą.
Blogowanie może i jest proste, niemniej jednak nie jest łatwe – zbyt wiele firm zaczyna myśleć, że wystarczy opublikować kilka treści, a ruch i ewentualni klienci sami przyjdą. Pisanie blogów w celu zwiększenia ruchu organicznego wymaga strategii i poświęcenia. Innymi słowy, nie uda się to bez planu i nie przyniesie sukcesu z dnia na dzień. Jeżeli jednakże masz plan i zaangażowanie, ażeby go zrealizować, możesz osiągnąć niesamowity wzrost przychodów swojej firmy dzięki marketingowi.Błędy w blogowaniuNajwiększym niedopatrzeniem popełnianym przez blogerów jest niezrozumienie, kim jest ich publiczność. Widzę sporo blogów, na których blogerzy rozumieją temat, ale nie udaje im się nawiązać kontaktu z odbiorcami za pomocą swoich postów. Blogerzy muszą zrozumieć, z jakimi myślami borykają się ich odbiorcy i co już wiedzą na określony temat, aby zbudować posty, które dostarczają użytecznych informacji. W innym przypadku posty zawierają niewłaściwe informacje lub nie zawierają właściwych informacji, przez co są zbyt trudne lub zbyt łatwe. Lub nie wyjaśniają rozwiązywanego problemu, przez co czytelnik nie jest w stanie umieścić informacji w kontekście. Tak czy inaczej, post jest pełen informacji, których czytelnik nie potrafi wykorzystać. Przedkładanie ilości nad jakość. To jest coś, co robi wielu blogerów. Zamiast skupiać się na dostarczaniu treści o najwyższej jakości, skupiają się na ich ilości. Istnieją dwa powody popełniania tego ogromnego błędu w blogowaniu. 1-szy z nich jest związany z tym, że ludzie chcą, by ich blogi wyglądały świeżo, w każdym momencie dostarczając czytelnikom nowych rzeczy. Drugi powód ma związek z optymalizacją. Blogerzy zwykle skupiają się bardziej na poprawieniu swojej pozycji w wyszukiwarkach, nie dbając zbytnio o jakość swoich treści. Właśnie dlatego podejście ilość ponad jakość jest uchybieniem.Polecam: jak jej powiedzieć, że to koniec.