Właściciele firm i liderzy organizacji wiedzą, jak istotna jest świadomość ich marki. Marka definiuje organizację, postać, produkt lub linię usług, osobowość, która jest przekazywana, a także to, czego odbiorcy mogą oczekiwać i co mogą zakładać w związku z tym wszystkim. Marka obejmuje kulturę i postrzeganą wartość tego, co jest oferowane, komu i gdzie jest proponowane.
Nie wystarczy zdefiniować, kim jesteś jako organizacja – przypominanie odbiorcom o marce wykonuje świadomość, która umożliwia odbiorcom natychmiast myśleć o marce, kiedy myślą o usługach lub produktach, które oferujesz. Aby zainicjować i wzmocnić pożądane postrzeganie marki, powinno się stale i konsekwentnie wdrażać świadomość marki wszędzie tam, gdzie jest to możliwe. Tak więc, kiedy już poznasz własną markę – kim jesteś, co oferujesz, z czego zamierzasz być znany – musisz mieć sposoby, aby stale utrwalać ją w umysłach odbiorców. W tym właśnie miejscu błyszczy kalendarz z notatnikiem, który jest na prawdę świetny dla każdego klienta.
Kalendarz notatnik.
Już w tej chwili łatwo zauważyć, że niestandardowe kalendarze promocyjne są idealnym prezentem, który można wręczyć klientom, uczestnikom imprez i wszystkim potencjalnym klientom. Proces projektowania drukowanych kalendarzy promocyjnych jest prosty i niedrogi. Biorąc pod uwagę długotrwałą i konsekwentną reklamę, jaką te upominki reklamowe robią dla Ciebie przez 365 dni w roku, 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę 356 dni w roku – one praktycznie zwracają się same! I na tym nie koniec – wiele osób ma nie tylko jeden kalendarz notatnik, niemniej jednak kilka! Jeden na biurko, na ścianę w biurze, w kuchni, w sypialni – itp! W ten sposób osoby te są otoczone Twoją marką, produktami i usługami w jeszcze większej liczbie miejsc niż jedno. Podaruj swoim odbiorcom prezent w postaci kalendarzy z nadrukiem, które będziesz musiał wykonywać tylko raz w roku! Wyobraź sobie, ile kosztowałaby próba umieszczenia reklamy on-line lub w publikacji codziennie w roku – byłaby to spora inwestycja. To nie tylko wspaniały prezent dla publiczności, ale też prezent w postaci niedrogiego marketingu dla Twojej firmy. Jeżeli już chodzi o ten szczegół promocyjny, spróbuj nadać kalendarzowi swojej marki albo organizacji jeszcze bardziej osobisty albo lokalny charakter dla ludzi, którzy go otrzymają. Dostosuj kalendarz do potrzeb osób, do których jest skierowany, i które znajdują się w okolicy, do której jest skierowany, by dać im de fakto znaczący i darmowy (kto nie lubi bezpłatnych rzeczy, prawda?) prezent. Wkrótce ludzie będą wracać do Twojego biznesu i pytać: Kiedy będzie dostępny kalendarz na przyszły rok?.
Warto sprawdzić: zobacz kto oferuje kalendarz notatnik