Czy warto inwestować w gadżety reklamowe? Na początku prowadzenia działalności, gdy budżet na reklamę, czy reklama nie jest duży, można odpuścić kupowanie własnych gadżetów. Natomiast gadżety firmowe to jedna z lepszych form reklamy, która może przywiaząć klientów do marki i zbudować u niego pozytywne skojarzenia z tą marką. Istotne, aby gadżety reklamowe z nadrukiem były dobrej jakości.
Jeżeli dasz komuś długopis z logo twojego biznesu i ten długopis po paru dniach się rozleci albo przestanie pisać, wyląduje w koszu. Równocześnie w koszu ląduje wizerunek twojego biznesu. Musisz dbać o to, by dawać klientom towar, także firmowy, bardzo wysokiej jakości. Możesz zamówić gadżety reklamowe dla firm przez internet albo w lokalnej firmie. Pamiętaj, by najpierw poprosić o próbki i sprawdzić, jakiej jakości jest oferowany towar. Świetnie, by gadżety reklamowe nawiązywały do rodzaju działalności, którą prowadzisz. W pewnych sytuacjach klientki w zakładach fryzjerskich mają dla swoich klientek podręczne lusterka albo grzebienie, kosmetyczki, czy drobne akcesoria fryzjerskie. Taki tematyczny gadżet zadziała na klienta dużo lepiej niż kubek, czy pendrive z logo. Od kubka całkiem dobrze wyglądać będzie filiżanka a od pendrive brelok do kluczy z jakąś błyskotką. Zamawiając gadżety do swojej firmy warto patrzeć oczami klienta, bo na bazie tego, co klient otrzyma, będzie oceniać firmę. Choćby wiele firm odchodzi od tradycyjnych form promocji na rzecz kampanii w mediach społecznościowych, gadżety reklamowe ciągle są idealnym nośnikiem informacji reklamowej. Klient, w czasie kiedy korzysta z gadżetu otrzymanego w prezencie (filiżanki, kalendarza, kuba), ma kontakt z marką. Mniej albo bardziej świadomie przyzwyczaja swój mózg do tego, że jest ona obecna w jego życiu. Przez to również, czasami też nie w stu procentach świadomie, będzie sięgać po jej produkty. Im bardziej wspaniały i oryginalny upominek otrzyma klientek, tym lepsze wrażenie można na nim wywrzeć. Gadżet podarowany klientowi sprawia, że klient czuje się niepowtarzalny i wraca do firmy po kolejne zakupy, ażeby przywoływać to uczucie ponownie.
Polecamy: gadżety reklamowe dla firm.